Müügitingimused kehtivad alates 1.08.2019
1. Veebipoe www.happyskin.ee omanik on Asian Beauty Trends OÜ (registrikood 14339848), juriidiline aadress Videviku tn 28-2, Tallinn 10139. Käesolevad müügitingimused kehtivad Asian Beauty Trends OÜ (edaspidi Müüja) veebipoes www.happyskin.ee (edaspidi E-pood) olevate toodete tellimiskeskkonna vahendusel tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.
2. Käesolevatele müügitingimustele lisaks kehtivad E-poe ostukeskkonnas Müüja ja tehingu sooritanud isiku vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused, Euroopa Liidu seadused, E-poe klientide isikuandmete töötlemise kord (vt privaatsuspoliitika) ja veebilehe kasutustingimused.
3. E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Teie tellitud toodete hinnale ei lisandu nende kohaletoimetamise tasu Eesti piires, välja arvatud SmartPOST kullerteenuse kasutamisel. Toote kättetoimetamise tasu väljapoole Eestit sõltub teie valitud kättetoimetamise viisist ja asukohast ning E-poega eelneval kokkuleppel. Kättetoimetamise tasu kohaldumisel Eesti piires kuvatakse see teile tellimuse vormistamisel.
4. Teave toote kohta on esitatud E-poes vahetult iga toote juures. E-poes toodete kohta käivat infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt.
Tootepildid E-poes on illustratiivse tähendusega.
Toodete tellimine ja tellimuse vormistamine
5. Tooteid saate osta:
5.1. E-poe kaudu ja tasuda pangalingi abil või arvega;
5.2. E-kirja teel ja tasuda arvega.
E-poe kaudu ostmine
6. Toodete tellimiseks ei pea end E-poe kasutajaks registreerima. Toodete tellimiseks valige sobilikud tooted ostukorvi, valige toodete kogused, tasumise ning kohaletoimetamise viis. NB! Elukoha aadressi kirjutamine ei ole kohustuslik.
7. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonas ja Maksekeskus AS (http://maksekeskus.ee/) turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
8. Enne tellimuse esitamist on teil kohustus kinnitada, et olete lugenud ja nõustute E-poe müügitingimustega- ja privaatsuspoliitikaga. Enne teie tellimuse lõplikku kinnitamist on teil võimalik oma tellimus ja kohaletoimetamise viis üle kontrollida ning seda muuta.
9. Teie tellitud toodete hinnale ei lisandu nende kohaletoimetamise tasu, välja arvatud SmartPOST kullerteenuse kasutamisel. Seejärel kuvatakse tasu suurus, mille saate tasuda internetipanga lingi kaudu E-poes pakutud maksekeskkonnas. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab E-pood teile e-kirjaga kinnituse ja arve.
10. Pärast kauba eest tasumist tuleb teil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde”.
11. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole. Tellimust hakatakse täitma pärast makse laekumist.
12. Toote eest, mida ei õnnestu komplekteerida seoses toote lõppemisega või muul põhjusel, teavitab E-pood teid esimesel võimalusel ning Müüja maksab teile tasutud raha (sh kättetoimetamise kulud) tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Kokkuleppel pakub Müüja välja võimaliku toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga.
Toodete kohaletoimetamine ja hind
13. Tellimuse saate kätte Eesti piires järgmiselt:
13.1. SmartPOSTi ja Omniva teenus teie tellimuse pakiautomaati toimetamisel on TASUTA.
13.2. SmartPOSTi kullerteenuse kasutamine teie poolt näidatud aadressile 5.50 €.
13.3. lähete TASUTA järgi Frida ilusalongi (www.juuksetoostus.ee) Süda tn 1 Tallinnas. Frida on avatud E – R 09:30 – 20:00.
14. Tooteid saadetakse kõikidesse riikidesse, kuhu on võimalik Eestis postiteenuse abil kaupu toimetada. Välisriikidesse toimetamisel toimub eraldi kokkuleppel ja teile saadetakse kohaletoimetamise hinnapakkumine postituskulude kohta eraldi e-kirjaga. Sellise soovi korral palun eelevalt E-poega ühendust võtta kirjutades hello@happyskin.ee või helistades +372 5306 1225.
Toodete kohaletoimetamise aeg
15. Tellimus täidetakse ja toode jõuab teieni üldjuhul 2-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
16. Tellimus väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
17. Juhul kui kohaletoimetamisel esineb viivitusi, võtab Müüja teiega esimesel võimalusel ühendust.
18. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse teie mobiilile sõnumi saatmisega, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta ja ukse avamiseks unikaalset uksekoodi. Müüja ei vastuta teile tekkinud kahju eest, kui Müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
19. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile avaneb pakiautomaadi uks ja te saate paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest teie mobiilile. Väljastamata pakkide kohta saadetakse teile täiendav meeldetuletussõnum. Kui te pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, loeb Müüja, et te olete tellimusest loobunud ning tellimus tühistatakse. Müüja tagastab teile ainult toodete eest tasutud ostusumma, kuid mitte toodete kohaletoimetamisel SmartPOST kullerteenuse kasutamise tasu, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasusite.
20. SmartPOST kullerteenuse kasutamisel peate tagama kokkulepitud ajal ja aadressil saadetise vastuvõtmise või lepite kulleriga kokku teise kohaletoimetamise aja. Kui katsed saadetis teile või adressaadile üle anda ebaõnnestuvad, loeb Müüja, et te olete tellimusest loobunud ning tagastab teile ainult toodete eest tasutud ostusumma, kuid mitte toodete kohaletoimetamisel SmartPOST kullerteenuse kasutamise tasu, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasusite.
21. Kui postisaadetis ei jõua teieni ja/või adressaadini tellimuse käigus edastatud teid ja/või tellimuse saajat puudutava info puudulikkuse tõttu, vastutate pakisaadetise kaotsimineku ees tellijana teie ise.
Taganemisõigus
22. Vastavalt tarbijakaitse seadusele on tarbijal õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates saadetise koos tootega kättesaamisest (saadetise SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel), kuid ainult juhul kui toode on avamata kujul ja kasutamata ning pakend rikkumata.
23. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
24. Tarbija on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama toote Müüjale hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.
25. Toode tuleb tagastada originaalpakendis ja esialgses komplektsuses (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid ning lisatud kingitusi).
26. Kui teie poolt tagastatud toodet on kasutatud, siis vastutate Müüja ees toote väärtuse vähenemise eest. Juhul, kui teie poolt tagastatud toode on kasutatud või te ei tagasta toodet originaalpakendis ja esialgses komplektsuses, siis on Müüjal õigus teilt nõuda kahju hüvitamist toote müügihinna ulatuses. Nimetatud summa arvatakse maha teile tagastatavast summast. Tagastamisele ei kuulu tooted, mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.
27. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiate siit: taganemisavaldus ning saata see Müüja e-posti aadressile hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates saadetise koos tootega kättesaamisest.
28. Müüja tagastab teile tagastatud toote eest tasutud summa hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates, tingimusel, kuid mitte varem kui 3 (kolme) tööpäeva jooksul teie poolt tagastatud toote kättesaamisest.
29. Müüja tagastab teile toote tagasisaatmiskulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudusega või vale toode ning vigastada saanud toode.
30. Tooteid saab tasuta tagastada kasutades sama pakiautomaadikoodi või tuua tooted Frida ilusalongi Süda tn 1 Tallinnas. Müüja ei kanna SmartPOSTi kullerteenuse kasutamisel toodete tagasisaatmise kulusid.
31. Müüjal on õigus tellimuse aktsepteerimisest loobuda ja taganeda müügitehingust ning nõuda tarbijalt tagasi toode, kui toote kohta E-poes on eksituse tõttu avaldatud vale hind.
Tellija õigused
32. Teil tellijana on õigus tellida tooteid E-poes Müüja poolt sätestatud hindadega ja fikseeritud tingimustel. Teile saadetav toode peab olema korrektne ja komplektne ning vastama Müüja poolt fikseeritud tingimustele.
33. Tootel puuduse ilmnemisel asendatakse toode sama tootega, välja arvatud juhul kui vastavat toodet ei ole enam müügil. Kui toodet ei ole enam müügil, siis teie valikul toode asendatakse või müügileping lõpetatakse ja teile tagastatakse toote maksumus. Teil on õigus toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seadustes sätestatud õiguskaitsevahenditele.
Tellija kohustused
34. Tellimuse vormistamisel kinnitate tellijana, et nõustute käesolevates müügitingimustes sätestatud tingimustega ning kohustute neid täitma.
35. Tellimuse vormistamisel olete tellijana kohustatud esitama tellimuse teostamiseks täpsed ja vajalikud andmed:
35.1. ees- ja perekonnanimi ning täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, postiindeks, linn/asula/küla ja maakond), kui olete tellimuse kohaletoimetamiseks valinud SmartPOST kulleri, või
35.2. telefoninumber ja võimalusel e-posti aadress, kui olete tellimuse kohaletoimetamiseks valinud pakiautomaadi teenuse kasuks.
36. Juhul, kui tellija ja toote saaja on erinevad isikud, peab tellija esitama täpsed andmed saaja kohta. Kui tellija esitatud andmed tegeliku pakisaaja kohta on ebatäpsed, ei vastuta Müüja toote tellimuse nõuetekohase täitmise eest. E-pood teeb alati kõik endast oleneva ja võtab tellijaga ühendust, et täpsustada andmeid.
37. Müüja ei vastuta tellija poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise, toodete valele aadressile või mitte kohaletoimetamise eest või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
Müüja õigused
38. Müüjal on õigus E-poes muuta ja täiendada käesolevaid müügitingimusi, tooteid ja nende kohta käivat infot, pilte ja hindu ilma ette teatamata.
39. Müüjal on õigus igal ajal ette teatamata muuta toodete hinnakirja avaldades uue hinnakirja E-poes. Müüjal on õigus tellimuse aktsepteerimisest loobuda, tellimuse täitmisest loobuda või taganeda müügitehingust, näiteks, kuid mitte ainult, juhul kui toote kohta E-poes on eksituse tõttu avaldatud vale hind.
40. Juhul, kui te ei täida maksekohustust korrektselt, on Müüjal õigus avaldada teie andmed maksehäirete registris.
Müüja kohustused
41. Müüja kohustub teieni toimetama korrektse ja komplektse toote. Müüja on kohustatud vastu võtma teie pretensioonid. Müüja lahendab teie pretensiooni esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on teist mittesõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on teie kui tellija põhjustatud, olete te kohustatud selle ise koheselt kõrvaldama.
42. Kui teil on pretensioon, palun esitada see Müüja e-posti aadressile. Küsimuste tekkimisel helistage tööpäeviti kella 9-17 telefonile +372 5306 1225.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
43. Müüja kasutab teie poolt sisestatud isikuandmeid (sealhulgas nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Müüja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS.
44. Müüja saadab teile uudiskirju ning pakkumisi e-maili aadressile ainult juhul, kui olete selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Teil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid. Isikukaitse tingimustega saab lähemalt tutvuda siin.
Vaidluste lahendamine
45. Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta ja tarbija soovib kaebust esitada, on tarbijal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 või veebiaadressil www.komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.